تصمیم نهایی


❤❤*خاطرات من*❤❤

فقط بیا حالشو ببر

امشب تصمیم گرفتم که کلاس ورزشی شهریور ام را تغیر بدهم بگویید چرا

چون چ چسبیده به را

ههههههههههههههههههههههههه

ولی بدون شوخی تصمیم گرفتم به جای دو و میدانی برم کلاس تکواندو و کتک کاری های باحالش که مصلما از دعواهای زیادی که تا به حال داشتم بیشتر می زنم تا بخورم

میدونید که من چرا تصمیمم عوض شد آیا؟

البته من علاقه ی بسیار بسیار فراوانی به دو و میدانی دارم ولی ورزشگاهی که من میرم زمین دو و میدانی اش استاندارد نیست و پای آدم درد میگیره به خاطر همین تیر ماه زانوم ترکید دیگه

می خوام برم کلاس های تکواندو و شنا با دختر دایی ام مهدیه و شاید هم کلاس هیپ هاپ

روز چهارشنبه هم مادرم برای یک کتاب خرید.کتاب درسی مرور سال پنجم تا میرم ششم برتر باشم

روزی دو سه تا صفحه حل میکنم فکر نکنم تموم بشه

شوخی کردم تمومش میکنم

امروز پنج شنبه شاید با دختر خاله ام سما بریم شهر بازی ارم شاید دختر دایی ام محدثه هم بیاد نیدونم

عین بیکارا نشستم چی مینویسم

یه نگاهی هم به ساعت نکردم ساعت 5 و 54 دقیقه صبحه و من هنوز لا لا نکردم

همه خوابن منم تو تاریکی نشستم دارم از ترس سکته میکنم

من دیگه برم دلم درد میکنه

خیلی خوابم میاد هی میگم دختر مگه مریضی تا صبح بیدار میمونی بعد صبح تا شب میخوابی ها؟؟؟؟

هههههههههههه بعد خودم جوابش رو پیدا می کنم

چون که تو ماه رمضون گشنم میشه دلم ضعف میره سرم گیج میره تشنم میشه باید بخوابم تا جلو گیری از این همه بیچارگی بشه

ها دیدی من چقدر با هوشم

آخ یه چیزی یادم اومد شاید به مدت سه روز تعطیلی عید فطر بریم باغ و آپ نباشم.هم میریم باغ هم شمال و آب بازی و......

خب دیگه واقعا خوابم میاد

برم بخوابم

مواظب خودتون و خوبی هاتون باشید

بای تا......

بقیشو خودتون بگید

 



نظرات شما عزیزان:

مدیریت سایت سوسن خانوم
ساعت10:01---26 مرداد 1391


سلام

ممنون از نظرت در سایت سوسن خانوم

وب خیلی قشنگی داری .. موفق باشی

اگر می خواهی اسم و لینک سایتت در لیست هواداران و اسپانسر های سوسن خانوم ثبت شود به لینک زیر بروید



http://soosankhanoom.com/1390/02/لیست-هوادارا ن-و-دوستداران-عزیز-سوسن-خا/



با تشکر

مدیریت سایت سوسن خانوم

www.SoosanKhanoom.com


پاسخ:حتما سوسن جون حتما سروقت میام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,ساعت 5:13 توسط ملیــــــــــــــکا| |


Power By: LoxBlog.Com